Dit is een ode aan de ivoren toren marketeers. Er was eens, in een land hier niet zo ver vandaan,een slimme B2B-marketeer genaamd Daan. Hij had het goed voor elkaar dat zag je wel,dankzij automation software deed hij zijn werk pijlsnel.Het regende leads, MQLs, soms een deal,je snapt dat het Daan allemaal prima beviel. Maar…
Met de hype rondom Demand Generation is het logisch dat deze vraag gesteld wordt. Heel eerlijk? Er zit wat mij betreft een kern van waarheid in. Demand Generation is voor een groot deel een beweging om “back to basics” te gaan. – Focus op je klanten– Aandacht voor je merk– Een verhaal dat aansluit bij…
In de derde Foeter live-sessie deelt Koen van der Donk zijn drie gouden stappen voor succesvolle video marketing. Dat video een steeds belangrijker onderdeel wordt van je B2B-marketing gereedschapskist mag duidelijk zijn. Maar hoe maak je een succesvolle video? 1. Strategie “Dit is misschien wel de stap die het meest vergeten wordt. Uit enthousiasme begin je…
In deze Foeter expertsessie legt Paul uit hoe je met eerlijkheid en authenticiteit de harten wint van je klanten en volop inzet op een duurzame relatie.Hierin hebben we het ook over: – Waarom eerlijke marketing noodzakelijk is voor lange termijn succes– Waarom je werk niet simpelweg over de schutting moet gooien– Wat drie red flags…
In Februari 2023 werd het zaadje geplant om een community op te bouwen voor B2B-marketeers. Nadat ik een paar maanden was begonnen te werken aan mijn eigen netwerk zag ik dat veel B2B-marketeers hetzelfde ervaren. In dit artikel wil ik jullie meenemen in hoe de community tot stand is gekomen en wat ik heb geleerd…