Account Based Marketing met Pierre Vanderfeesten

Waarom zorgen leads als KPI voor frictie tussen sales en marketing?

In de Foeter live-sessie met Pierre Vanderfeesten over Account Based Marketing duiken we in het antwoord op bovenstaande vraag.

Toch hebben we nog veel meer gedekt in de sessie.

– Wat is Account Based Marketing?
– Hoe meet je de intent van prospects?
– Welke bedrijven kunnen dit toepassen?
– Wat zijn de twee succesfactoren voor ABM?
– Wat zijn mooie voorbeelden van ABM tactieken?
– Hoe vormen leads een wig tussen sales en marketing?
– Waarom is het zo moeilijk om leads als KPI los te laten?

Het mooiste vond ik de reacties uit het publiek. Die zorgden écht voor extra diepgang op dit onderwerp 🙌

Kennis maken?

Laten we even duidelijk zijn: ik ben geen ZZP’er. Ik ben hier niet om je bedrijf uit het slop te helpen.

Maar ben jij nou een B2B-marketeer en zit je met een vraag? Dan ben ik je man.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *